Asociația Animest – proiect cultural-educativ adresat publicului de toate vârstele și cu diverse abilități senzoriale, organizat de Animest, cel mai mare și mai longeviv festival dedicat filmului de animație din România
Asociația IOTA – un proiect de intervenție artistică și formare profesională care propune consolidarea unei direcții emergente în cultura românească: clovneria terapeutică și crearea unui model replicabil în comunități vulnerabile – în special în spitalele publice
Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual – își propune creșterea participării persoanelor cu dizabilități severe din comunitatea orașului Voluntari la viața culturală a regiunii București-Ilfov
Fundația EuroEd – urmărește creșterea accesului la viața culturală pentru vârstnicii instituționalizați
Asociația Spune Da Vieții – dezvoltă un program de creștere a accesului la educație pentru copiii cu tulburări din spectrul autist sau cu cerințe educaționale speciale, adesea invizibili în sistemul educațional românesc
Asociația Teatru 2.0 – un program inovator de dezvoltare emoțională prin teatru pentru copiii din localități fără acces la cultură, din școli la risc și din zone semnificativ defavorizate din regiunea Cluj
Asociația CED România – Centrul de Excelență prin Diversitate – dezvoltă un concept de expoziție tactilă care aduce în atenția publicului nevăzător, în principal, operele lui Constantin Brâncuși din România
Asociația ANAIS – urmărește crearea unui spațiu intercultural de sprijin, exprimare și reconectare pentru femei și fete vulnerabile, victime ale violenței domestice
Centrul de Mediere si Securitate Comunitară – oferă servicii integrate și măsuri de intervenție imediată pentru femei și copii victime ale violenței domestice din 40 de comunități locale din zona Iași și Vaslui
Fundația Special Olympics în România – urmărește creșterea gradului de educare prin sport a persoanelor cu dizabilități intelectuale instituționalizate
Fundația Propark – oferă acces la educație pentru copiii din comunele defavorizate din vecinătatea ariilor protejate, comunități rurale izolate unde copiii au acces limitat la resurse educaționale moderne
Asociația All Grow – intervenție educațională în comunități rurale din județele Bacău, Galați, Neamț, Vaslui și Vrancea, unde elevii învață în clase simultane și se confruntă cu un acces redus la resurse și oportunități educaționale (în România, peste 100.000 de elevi studiază în astfel de condiții)
Asociația Club Sportiv Nautic Titanii – urmărește eliminarea barierelor de mobilitate care limitează accesul persoanelor cu dizabilități la activitățile sportive și la incluziune, prin promovarea sportului adaptat
Climato Sfera – dezvoltă un modul mobil, scalabil și adaptabil potrivit pentru școli, evenimente sau spații publice; un tip de abordare care nu a mai fost implementat până acum în România într-un format educativ
Asociația Club Sportiv Climb Again – oferă sprijin pentru 30 de copii și tineri cu dizabilități de vedere din București, Buzău și Iași, prin folosirea escaladei ca instrument de învățare și dezvoltare
Asociația Națională pentru Copii și Adulți cu Autism din România, Filiala Iași – urmărește dezvoltarea unui program integrat de intervenție educațională și ocupațională destinat adolescenților și adulților cu tulburări din spectrul autist (TSA) sever, care nu pot fi integrați pe piața muncii
Asociația Go-Ahead – dezvoltă un program integrat pentru elevi din zone cu rată ridicată de abandon școlar, din liceele tehnologice
Asociația FDP Protagoniști în Educație – urmărește reducerea abandonului școlar pentru copiii „nevăzuți” din medii vulnerabile, prin sport și educație
Asociația The Da Vinci System – oferă acces la știință și promovarea ei în rândul copiilor; schimbare a mentalității rigide că știința nu e pentru toți sau că ține de un talent aparte
Asociația Innovation Education Lab – urmărește reducerea riscului de abandon școlar și creșterea mobilității educaționale și sociale în rândul tinerilor din comunități vulnerabile din județul Brașov
Asociația Lindenfeld (Ajungem MARI) – proiect de reducere a decalajului educațional și oportunități educaționale valoroase și mobilitate acolo unde ea lipsește, pentru copiii instituționalizați, având în vedere că 1 din 3 copii își petrece 90% din viaţă în sistemul de protecţie
Fundația Noi Orizonturi (FNO) – Clubul Familiei, o inițiativă de inovație socială care facilitează mobilitatea socială timpurie, oferind părinților din comunități vulnerabile acces la resurse educaționale esențiale. Una dintre cele mai frecvente, dar insuficient tratate cauze ale inegalității educaționale: implicarea redusă a părinților în educația timpurie.
Asociația Școala Încrederii – urmărește reconstruirea încrederii în comunitățile școlare, dezvoltarea inteligenței emoționale a cadrelor didactice, crearea unui mediu sigur pentru toți actorii implicați în educație, în comunități profund izolate, atât geografic, cât și social
Asociația Cartea Daliei – dezvoltă un program de antreprenoriat digital pentru tinerii din medii dezavantajate, un instrument pentru a-și construi viitorul acasă
Fundația Te Aud România – urmărește transformarea sportului într-un instrument esențial de dezvoltare personală, incluziune socială și coeziune comunitară, în condițiile în care, în România, participarea copiilor și adolescenților la activități sportive extracurriculare este semnificativ sub media europeană
Asociația Ferentari – teatrul ca instrument de învățare și coeziune pentru copiii care nu pot să scrie și să citească și/sau sunt în situații de repetenție sau în pragul abandonului școlar
Asociația The Story of Autism – crearea de spații pentru educație remedială în orice școală din țară, pentru copiii cu cerințe educaționale speciale
Asociația Pacienților cu Afecțiuni Neurodegenerative – oferă mobilitate educațională pentru 100 de persoane cu scleroză multiplă, printr-un model educațional incluziv, scalabil, în care persoanele cu SM pot deveni elevi, facilitatori, creatori de conținut și membri activi ai comunității
Asociația Eliberare – urmărește reintegrarea socială și profesională a victimelor traficului de persoane, după ieșirea din rețelele de exploatare, în condițiile în care în România, integrarea profesională a supraviețuitorilor traficului de persoane lipsește aproape complet, din cauza multiplelor bariere
Fundația Autism Voice – o intervenție integrată și scalabilă, „Work Aid Kit – Mobilitate pentru Integrare” pentru persoanele neurodivergente (autism, ADHD, dislexie, tulburari obsesiv-compulsive, s.a.), cu scopul integrării pe piața muncii
Fundația Leaders – intervenție clară și replicabilă pentru creșterea accesului la consiliere vocațională a elevilor de liceu care își caută direcția profesională, în centre urbane secundare, unde infrastructura educațională este adesea subdimensionată
Asociația Proiect Voiajor – Jobs4All, proiect dedicat eliminării barierelor în calea mobilității fizice și sociale pentru persoanele cu dizabilități din România și crearea unui model integrat de intervenție, care să adreseze simultan nevoile persoanelor cu dizabilități și provocările întâmpinate de angajatori
Asociației Civic Arieș – construcția unui set de instrumente de orientare în carieră unic în România, folosind Turda și Câmpia Turzii ca laboratoare vii, pentru combaterea crizei naționale a potențialului uman risipit
Asociația Pentru Sprijinirea Femeii Însărcinate și a Familiei – „ReSTART pentru MAME”, sprijin pentru 50 de mame aflate în reconversie profesională, timp de un an
Asociația Junior Achievement of România – răspunde problemei mobilității educaționale și profesionale reduse a elevilor din mediul rural și urban (Argeș, Dâmbovița, Prahova și Buzău), cu accent pe tranziția dificilă de la gimnaziu către liceu sau înspre rute tehnice relevante pentru piața muncii